پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

عنوان ندارد....

يكشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۳۴ ق.ظ

 این را با دستان مبارک خودمان از برای جناب شوشو بافته ایم!

بچه ام چنان ذوق زده و کیفور گشتندی که فوری تلافی نمودندی و دیشب که از سر کار برگشتندی این را از برایمان خریدندی :دی

و همچنین اظهار نمودندی که باید یک ژاکت هم از برایش بافته کنندی

 

جناب شوشو یه مدته معتاد شده به اینستاگرام و واتس آپ و اللخصوص گیم

و از وقتی اعتیار پیدا نموده بود از در که می امد ابتدا سراغ گوشیه طفلک بنده را میپرسید

و از آنجایی که دفعه قبل آن گوشی را از برای بنده تهیه نموده بود و باب میل اینجانب نبود

برای همین بنده را سورپرایز نمود و گوشیه مورد علاقه ام را برایم تهیه نمود و خودش گوشی قبلی را برای خودش برد که با خیال راحت مشغول اینستاگرام گردی اش شود :دی

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۳۴ ق.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۹)

  • سمیرا به قربونت
  • اوه اوه اوه....

     

    مبارکا باشه....

     

    آقا گوشیت که اصن دلمو روبود..یالا یه قابل نداره بگو بینم..خخخخخخخخ

    پاسخ:
    نه نه نمیگم
    تو میخوای گوشیمو بقاپی خخخخ
    واقعا خودت بافیدی؟ آفرین.
    منم گوشی میخام،شوی بنده هم برام تبلت خریده به جاش گوشیمو ازم گرفت و گوشی عهد عتیقشو داد به من،نمیشه شوی گرامیت بیاد به شوهرمنم ازاین دست ودلبازیا یاد بده؟؟؟!!!!یادم رفت بگم)حسادت نمیذاره که( مبارکه برا هردوتاتون
    پاسخ:

    آره خودم بافتم... مرسی :*

    شوعر بنده هم اول رفته بود اون گوشی و تبلت رو خریده بود بعد دید من دوسشون ندارم مجبور شد بره یکی دیگه بگیره خخخخخخخخ

    باشه میفرستمش خدمت شویت :P

    ممنون خانومی :*

    راستی من نمیدونم چه مرگشه بلافگا که با من لج داره

    میام وبت تا میخوام کامنت بزارم صفحه میریزه بهم فونتا میره توهم دیگه هیچی مشخص نیست

  • سمیرا نامجو
  • مرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررض...

     

    بابا کردها که دست و دلبازن که...یالا گوشیتو بده بینم..یالاااااااااااا

    پاسخ:

    کووووووفت

    خو من خسیسم دیگه تا چشت دراد خخخخخخخخ

  • یِ خانومِ شاد!
  • کثااااااااااااافتتتتتتتتت تو چرا انقدررررررررر هنرمندی آخه
    ازت متنفففففففررررررررررررررممممممممممم اصن


    خداییش فکم همینجور موند! چجوری تونستی ببافی آخه؟
    کلاسی چیزی رفتی؟؟؟
    نامررررررررررررددددد


    گوشی جدید مبااااااااارکههههههه
    به به از خونواده ی سونی هم هس
    نظرت چیه در موردش؟؟
    برا من کامپکت همینه :دی
    پاسخ:

    متشکر از این همه لطف بی دریغ :دی

     

    طول کشید تا تمومش کردم ولی خوشگل دراومد خودمم کف کردم

    نه والا کلاس نرفتم

    فقط یادمه دوران مدرسه یه زیر و رو یادمون داده بودن

    بعد پارسال یهو ذوق بافتنیم گل نمود دلم میخواست یه چیزی ببافم و بافتای جدید کشف کنم

    برا همین رفتم تو نت گشتم بافتای جدید رو دیدم از رو بعضیاش تمرین کردم یاد گرفتم

    بعللللللللله یه همچین زن بااستعدادی ام من ^_^

     

    ممنون گلم

    آره خیلی ازش راضی ام

    از همه نظر عالیه

    خداییش می ارزه

    مال تو ام مبارک باشه

    یعنی آورین

    یعنی خیلی قشنگه این رابطه بین شما

    من که کلی ذوق می کنم به ابجیم

    مبارک گوشیت باشه خانوم

    بابا یه کم تحویل بگیر

    پاسخ:

    یعنی ما مخلصیم داداش

    یعنی فک میکنی من چون گوشی خریدم دیگه کسی رو تحویل نمیگیرم!!!!

    دم جفتتون گرم که خیلی خوب همدیگه رو درک کردندی و البته شما یکم ناقلا تشریف داشتندی تا گوشی برایتان خریدندی :دی
    پاسخ:

    چاکر داش شازده

    بلی بلی شما زدندنی تو خال

    از کجا فهمیدندی خخخخخخخخخ

    کلا بلاگفا هرازگاهی قاطی داره،دیوونست
    پاسخ:

    دقیقا

    منم از دست همین دیوونه بازیاش کوچ کردم اینجا :دی

    آره اتفاقا ما همچین برداشتی می نموییم خخخخخخخ

    از اون عکس هم دو تا برداشت می کنیم

    یکی اینکه موهات چرا کوتاه شده باز؟!!!

    یکی اینکه آبجیم خیلی لاغر شده

    ور در آخر اینکه خیلی قشنگ بافتی طرحش و مدلش رو خیلی دوست دارم. آفرین آبجی

    پاسخ:

    شما غلط مینمویید خخخخخخخخ

    یکی اینکه شوشویمان موی کوتاه دوست میدارند

    یکی دیگه اینکه لاغرررر!!!!! اتفاقا جدیدا هرکی منو میبینه میگه چاقتر شدی :دی

    قابل داداش گلمونو نداره ها... مرسی

    چق َ تو هنرمندی آخه خب ؟ :دی :*
    پاسخ:
    چه کنیم دیگه ما این موها رو تو اسیاب که سفید نکردیم :دی