پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

دزدی!!!

پنجشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۰۳ ب.ظ

پریروز طرفای همین موقع بود که به سرم زد کمدمو مرتب کنم

یه خورده مرتب کردم یهو دست بردم جعبه بزرگی که توش جواهراتمو گذاشتمو دربیارم دیدم درش بازه!

حسم بهم گفت یه اتفاق بدی افتاده

فوری نشستم به بررسی کردن طلاهام و متاسفانه متوجه شدم که سه تا از النگوهام نیست!!!

از پریروز تا الان دارم شاخ درمیارم

برام اصلا پول طلاها و قیمتشون مهم نیست و اگه هرجای دیگه گمشون میکردم میگفتم خوب خودم سهل انگاری کردم و دزدینشون یا گم شدن و به جهنم

ولی الان از این لحاظ عصبی ام که چرا باید وسایلم تو خونه خودم اونم در حالی که مطمئنم ورداشتمشون غیبشون بزنه و اونم سه تاشون و باقی بمونه!

اینطوری ادم شک میکنه به افراد خانواده و واقعا نمیدونم چی بگم! حتی به کسی هم مشکوک نیستم و خلاصه اعصابمون از این بابت ریخته بهم

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۰۳ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۱)

  • ❤ ۞ ДtěԲéկ ۞ ❤ ...
  • وبلاگت عالیه عسیسم .

    اگه با تبادل لینک موافقی با نام تنهایی بلینکم بگو تا بلینکمت :)

    بوس
    پاسخ:
    موافق نیستم