پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

تزیین کیک

شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۴:۱۱ ب.ظ

همیشه در نظر داشتم برا یه بارم که شده خودم خامه رو بزنم و فرم بدم و باهاش کیک تزیین کنم

اما هر بار یا یه قلم از وسایلم کم بوده یا کسایی که امتحان کرده بودن بهم گفتن که این کارو نکنی من انجام دادم بد شده!

و یه جورایی از تصمیمم منصرف شدم

اما پریروز رفتم یه خامه تهیه کردم فقط و فقط برا تزیین کیکم و دست به کار شدم

خیلی خیلی خیلی بافتش عالی شد و ازش بشدت راضی بودم و تصمیم گرفتم هر موقع خواستم بازم این کارو انجام بدم

 

ایشون اولین تزیین کیک بنده با خامه هستش

 

دوست داشتم یه قالب گرد ساده داشته باشم ولی خب قالبام برا مایکرویو فقط سیلیکونیه و طرح دار و هرچه گشتم تا الان اون جیزی که دوست داشته باشم رو پیدا نکردم

البته کیک که مشاهده میکنید توسط جناب شوهر مرحوم شده و دیگه اثری ازش نیست :دی

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۴:۱۱ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۳)

باسلام.

لطفا بیا و حتما مطلبم را بخون و دربارش نظر بده!

 

عنوان مطلب:      چرا مبعث در ماه رجب بود؟

لینک مطلب:  http://masira.ir/index.php?newsid=100

 

تک تک نظر هارا بررسی می کنم.وحتما بازم بهتون سر می زنم.

یاعلی

پاسخ:

هه هه

امر ذیگه ای نیست؟

نه مث اینکه تو قصد داری منو دق بدی (آیکون سمیرای شکمووووووووووووو)

پاسخ:
یوهاهاهاها قصدمو فهمیدی کلک !؟ خخخخخ
  • سمییرا با آب دهنی وا رفته نوشت
  • خیلی سلیقه به خرج دادی والا.این تزییناتش منو کشته.

     

    خو دیگه بسه.یه ذره دیگه بیشتر واستم اینجا و چشمم به این کیکه بخوره خودمم وا میرم.خخخخ

    پاسخ:
    خجالتم نده عزیزم، من و چه به سلیقه... الکی مثلا من از کار خودم راضی نیستم
    عزیز دلی تو