پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

دلم میخواد برگردم به روزای وبلاگی

جمعه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۵۳ ق.ظ

دلم برای اینجا تنگ شده

برای نوشتن

دوس دارم مثل قبل روزی یک بار پست بزارم

دوست دارم مثل اون قدیما دوستای خوب وبلاگی پیدا کنم و بهشون سر بزنم و بهم سر بزنن

اما نمیدونم چم شده که تا میام دو خط بنویسم پشیمون میشم

اهاااااای تویی که اومدی حالمو پرسیدی، نظرت حذف شد، نمیخوام حالمو بپرسی، با دیدن اسمت تو کامنتا حالم بد میشه، نمیدونم چرا ولی بعضی ادما هیچ جوری تو دل ادم جا نمیشن و حتی بعضی وقتا با کارای خوبی هم که میکنن بیشتر حس تنفر ادمو قوت میبخشن تا خوشحالی

ازت خواهش کردم نیای، قسم خوردی که نمیای، جون هرکی دوس داری دیگه نیا

از وقتی اومدی از نوشتن دلزده ام کردی با قضاوتات با کامنتات

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • جمعه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۵۳ ق.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۱)

عزیزم خوشحالم که میخوای برگردی,من یه مدت طولانی میخوندمت و ناراحت بودم که دیگه نیستی,بیا و بازم از قلعه ی هزار اردک بنویس !!!!!
ادمای مزاحم زیادن ,فقط نمیدونم چی نصیبشون میشه از ازار دادن بقیه.
پاسخ:
ممنون گلم حتما میام و مینویسم
راستش خیلی خیلی حرفا هم دارم از قلعه ولی چون خیلی وقته ننوشتم نمیدونم از کجا شروع کنم ولی حتما مینویسم
واقعا نمیدونم چی نصیبشون میشه انگار یه چورایی سادیسم دارن! ادمو از نوشتن دلزده میکنن