پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

اعضای جدید قلعه هزار اردک

چهارشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۵:۳۰ ب.ظ

اینم عکس نی نی هایی که تو سال 94 واسه اهل و عیال قلعه هزار اردک دنیا اومد :دی

اول جاری زهرا "مامان امیرعلی" حامله شده بود که دختر دار شد و اسمشو گذاشت النا الانم دخترش انقد بزرگ شده

 من که امیرعلی رو بیشتر از این دوست داشتم و دارم، اینیکی به دلم زیاد نمیشینه ولی در کل بانمکه

اینم خود امیرعلی شیطونه که الان انقد بزرگ شده و به شدت شیطون و وحشی شده و کسی از پسش برنمیاد

بعد از جاری زهرا، جاری زینب حامله شده بود فک کنم با اختلاف یه ماه و نیم خخخخخ

 اینم از فاطمه خانم که از همین الان کلی شیطنت میکنه و منم خیلی دوسش دارم

تو همین حین که همه در حال حاملگی و زاییدن بودن :دی خواهرشوهر بزرگمون که تو حسادت و چشم و هم چشمی از هیچی نمیگذره اونم حامله شده بود به امید اینکه پسردار شه، قبلا وصف خانواده این خواهرشوهره تو پستهای قبل زیاد شده و ازشون به اسم خانواده مهندس مربطه نام برده شده که دوتا دختر داره که الان یکیشون فک کنم کلاس سوم باشه (مریم) و یکیشون اول راهنمایی (مینا)، و خواهرشوهره هم به امید اینکه پسردار بشه حامله شده بود ولی به نظر من از اونجایی که خدا جواب بدی های ادما رو میده زد و بچه اش دختر شد (اسمشم یاس گذاشته) و کلی حالش گرفته شد و افسرده که اصن این چه کاری بود من کردم چرا حامله شدم من گفتم این پسر میشه و از این حرفا که به نظرم بازم ناشکری!

از دختر اینم عکسای زیادی گرفته بودم، گفتم میبینه بچه های جاری ها رو دوس دارم ازشون عکس میگیرم پیش خودش ممکنه بکه از بچه من خوشش نمیاد، ولی حقیقتشم همینه که نه از خودش نه شوهرش نه بچه هاش اصلا خوشم نمیاد و دل خوشی ازشون ندارم واسه همین بعد اینکه عکسا رو براش فرستادم پاکشون کردم از تو گوشیم و الان عکس اون رو نداشتم که بزارم :دی

اینم از این...

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۵:۳۰ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۲)

ای جوووووووووووونم..اینا چقده جینگولی اند...وای آره ناهید ماشالا

امیر علی خیلییییییییییییی شیرین عسله...


پاسخ:
فدای تو عزیزم چشمات جینگولی میبینه خخخخخخ
سلام عززیزم خوبی؟
راستش گاهی بعضی بچه ها به دل ادم نمیشینه ... من که کاملا تو این مورد درکت می کنم علت اصلیشم پدر مادرشن!
پاسخ:
دقیقا علت اصلی پدر و مادر طرف هستن وقتی از اونا خوشت نیاد ناخودآگاه از بچه طفل معصوم هم خوشت نمیاد!