پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

یکم هزیون شبونه

جمعه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۲۶ ب.ظ

هر دو سه روز یک بار یاد اینجا می افتم و روزای قدیم و بچه های وبلاگی که می اومدیم و مینوشتیم و با شادی هم شاد بودیم و با غم هم ناراحت

انگار این شبکه های اجتماعی باعث شد کلا یکی یکی از این فضای وب نویسی بیرون بیایم و پراکنده شیم

گاهی وقتا به سرم میزنه بیام بنویسم اما چون خیلی وقته روزنوشتا و خاطراتمو ننوشتم حس میکنم نمیشه و باید بیام از اوووول از اونجایی که ننوشتم دوباره توضیح بدم تا میرسم به اینجا😁

چند وقت پیشم به سرم زده بود یه کانال خصوصی برا پس از دوشیزگیم بزنم

نمیدونم خلاصه دلم تنگ اینجاست

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • جمعه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۲۶ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۲)

  • یِ خانومِ شاد!
  • هوم منم دلتنگتم
    دلتنگ خوندن قصه های دنباله دارت
    روزمره هات
    دیدن عکسای کدبانوگریات
    ی روزایی از عمرم با خوندن و نوشتن همین روزنوشت ها میگذشت

    پاسخ:
    ااااااخ خانومی چقدم دلم هوس کرد

    منم دلتنگتم عزییزم

    هممون هرچقدرم غرق شبکه های اجتماعی شیم اخرش

    دلمون با وبلاگامونه

    بیا بنویس دوباره من یکی که واقعا دلتنگتم

    پاسخ:
    ممنون عزیزدلم، منم واقعا دلتنگ اینجا و نوشتنم، ولی واقعا نمیدونم چرا نمیشه بیام
    همیشه با خودم میگم اصلا مگه چقد وقت میبره یه ذره نوشتن، ولی بازم نمیشه
    لعنت بهش😁