پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

بیخیالترین زن عالم

پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۲۰ ب.ظ

این من لعنتی قبل از (پ) پر بود از بغض پر بود از حرف پر بود از گلایه پر بود از حرص از حرفهای نگفته از درد از...

این (پ) از خدا بی خبر آمد و همه را با خود برد

و اکنون باز من بیخیال ترین زن عالمم


+ (پ) همان دردیست که همه زنها ماهی یک بار دچارش میشوند :|

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۲۰ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۴)

  • سعید سعیدی
  • معرفی کتاب:



    من خودِ " دوست داشتن " هستم

    ۵۵۰- و اینکه چرا اینقدر خودم را دوست می دارم. بسیار ساده است : برای اینکه بسیار دوست داشتنی هستم. شما هم با خواندن این کتاب مرا نمی توانید دوست نداشته باشید. پس من حقیقتاً دوست داشتنی هستم. من خودِ " دوست داشتن " هستم و کسی نمی تواند " دوست داشتن " را دوست نداشته باشد. با خواندن این کتاب شما هم در نزد خودتان دوست داشتنی می شوید. فقط مواظب باشید که مرا به جای خودتان عوضی نگیرید هر چند که می گیرید و باید بگیرید و چاره ای جز این ندارید. این شفاعت و خلافت و ولایت من است.



    استاد علی اکبر خانجانی

    کتاب هستی بایستی



    دانلود کتاب در :

    https://t.me/erfanezendegi

    پاسخ:
    کتاب عجیب و جالبی به نظر میاد
    سلام خوبی؟
    من که از پستت چیزی نفهمیدم  ولی امیدوارم که شاد و خوشحال باشی.
    پاسخ:
    سلام دوست من
    مرسی گلم، خوبم😉
    سامبولی بلیکم اباجیییی جون

    اقا درست ده روز مونده به این پ لعنتی من اعصاب پعصابم داغون

    پاغونه...همینجوریش داغونه دیگه ببین اون موقع داغون در داغونی 

    میشه..خخ


    چاکر ناهید گلیییی خودم...اقا بی خوابی زده به سرم...کمی گریه

    کردم...نشد نظراتو فعلا تایید کنم...حسش بیاد تایید کنم لاوی در وکنم

    برات

    بوووووس یار دیرینه ی من..
    پاسخ:
    سلوم سلوم یار یکی یه دونه
    بعله بعله، مگه ما زنا فقط خودمون همو درک کنیم :)

    ای به فدای چشمهای نازت گریه چرا عزیزم
    از دست تو با اون لاو ترکوندنات
    کتاب خوبی به نظر میرسه
    پاسخ:
    شاید یک زمانی تبدیل به کتاب شد😉