پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

چهار اثر

يكشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۱:۱۱ ق.ظ
نمیدونم شما کتاب چهار اثر فلورانس رو خوندین یا نه
هر چند این کتاب رو واقعا باید ذره ذره و با تامل خوند تا کامل بتونی عمق قضیه رو درک کنی
امروز داشتم قسمتهای تاکیدی و معجزات کلمات رو میخوندم
توی یه قسمتی گفته بود که یه نفر که یه پولی میخواسته از قبل خدا رو شکر میکنه که قراره خدا این پول رو بهش بده و حق الهی خودش هست و به سمتش میاد و اینو خدا براش میخواد و بهش هم میرسه.. 
منم این روزا بیکارم تا حدودی(مدیریت باشگاه رو نگرفتم و فقط برا تنرین میرم باشگاه) البته برنامه نویسی برا بچه ها رو دارم که هزینه برنامه های تمرینی رو میگیرم و یه کانال لباس آنلاین که با وضع بد اقتصادی الان انچنان فروشی هم نداره، ولی خب این ماه رمضانی فعلا که یه قرون هم در نیاوردم وکلی پول خرج باشگاه رفتن و مکمل خریدن و خورده ریزه های شخصی و غیره کردم
من حتی مواد خوراکی رو هم خودم ممعمولا برا خودم تهیه میکنم و توی یخچال قایم میکنم و کسی حق نداره دست بزنه D-:
خلاصه اینکه با این وضعیت میخواستم امروز برم خرید و واقعا داشتم فکر میکردم با این وضع بیکاری اگه همینطور ادامه بدم همینی که الانم دارم از دست میدم کم کم
بعد یه ندای درونی اومد که خفه شو و فکرای منفی رو کنار بزار و خدا همیشه هست و روزی رسونه
و با خودم همین جمله تاکیدی کتاب 4 اثر رو گفتم
با خودم گفتم من میرم خرج میکنم و لذت میبرم از خریدم چون نیازم هست و میدونم که همین پول یه جوری از طرف خدا بهم برگردونده میشه، با خودم گفتم شاید 300 خرج کنم و این 300 رو از خدا درخواست کردم
شاید باورتون نشه اما همون لحظه از طرف بانک پیام اومد و میشه گفت نصف همین مبلغ اومد روی کارتم و من کلی خوشحال و شکرگذار شدم
  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۱:۱۱ ق.ظ
  • ناهید بانو