پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

کرونا

جمعه, ۸ فروردين ۱۳۹۹، ۱۱:۵۷ ق.ظ

این کرونای لعنتی رو میخوام اینجا ثبت کنم که یادم نره تو چه دورانی بهش دچار شدیم و از کار و زندگی انداختمون

یادمه سال پیش هر روز اینجا مینوشتم و هر روز برای رسیدن به هدفم قوی تر میشدم

توی سال 98 میگفتم اگه حتی یه روز مونده به سال 99 من باشگاهم رو افتتاح میکنم و خدا رو شکر دی ماه به هدفم رسیدم

اما حیف که کرونا از کار بیکارمون کرد

به هر حال من به عنوان یه مربی بدنسازی الان کارای غیرحضوری هم انجام میدم و برنامه تمرینی توی خونه به شاگردایی که میخوان ارسال میکنم

از دوستانی که اینجا میان اگه ورزشکارن میتونن توی کانال تلگرامم به ادرس fit_house_workout یا توی اینستا به ادرس fit.house.workout پیام بدن

 

و حتی آموزش خط مجازی هم دارم

 

+ هدف جدیدم واسه سال 99 خرید یه ماشین واسه خودمه که سر وقت به کارام برسم

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • جمعه, ۸ فروردين ۱۳۹۹، ۱۱:۵۷ ق.ظ
  • ناهید بانو