پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

قابلیت اپدیت در کانال تلگرامی

شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۱۹ ق.ظ

کاش میشد وقتی اینجا یه مطلبی میزاری خود به خود توی یه کانال تلگرامی مربوط به وبلاگت که وصل کردی بهش هم اپدیت بشه... 

یا تو همون کانال اگه مطللی گذاشتی اینجا هم قرار بگیره

مسئولین بلاگ لطفا پیگیری کنید این اپشن رو

روزمرگی‌های زن خودسرپرست😐

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۱۹ ق.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۱)

 

چرا اینقدر نیستی؟

من خیلی وقته دنبالت میکنم دقیقا

تو روزایی که با نامزدم خیلی مشکل داشتم و دنبال کارای طلاقم

بودم تورو پیدا کردم که داشتیا ز قلعه ای  که توش زندگی

میکردی مینوشتی،

به حرفا ت و اتفاقایی که تو قلعه برات میوفتاد خیلی فکر کردم

و دیدم اگه منم ادامه بدم اسیر یکی از همین قلعه ها میشم

اینقدر کم نباش و بیا از خودت بنویس!

الان کانال داری؟اگه داری ایدیش رو بده لطفا

پاسخ:
I سلام عزیزم، ممنون که دنبال کردی وبلاگمو
خیلی دوس دارم بنویسم
متاسفانه انقد تو کار و بار سرم شلوغ شده که نمیتونم وقت ازاد بزارم بنویسم
یه کانال زدم، تو پست اخر لینکش هست، دوس دارم بنویسم هرچند کوچیک، اما هر بار نمیشه