پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

مهاجرت؟!

يكشنبه, ۱۷ مرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۳۵ ب.ظ

نمیدونم چرا حس میکنم اگه از این وبلاگ به جای دیگه مهاجرت کنم بهتر میتونم بنویسم indecision

 

نظرتون در این باره چی هست؟ ایا الان سرویس وبلاگی بهتر از بیان پیدا میشه؟

قبلا بلاگفا بهترین بود که من بشخصه از امکانات تکراریش خسته شده بودم و به بیان نقل مکان کردم با تمام مطالبم خخخ

الان دلم میخواد سرویسی باشه که حالتهای موبایل هم داشته باشه

اگه میشناسید راهنمایی کنیدheart

 

بعدا نوشت: خیلی سبک سنگین کردم با خودم، هیچ جا بهتر از بیان به نظرم نیومد، از یه طرف یه جورایی ادامه دادن تو وبلاگم این حسو بهم میداد که انگار یه کار ناتمام دارم و تمومش نکردم (اخه خیلی از خاطرات و.. رو دیگه ثبت نکردم) از یه طرفم حیفم میاد بزارم این همه ارشیو دوران طفولین رو خخخخ و بزارم برم از صفر شروع کنم

تصمیم گرفتم مثلا بزنم تغییرات همینجا اعمال کنم و ادامه بدم هر از گاهیwink

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۱۷ مرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۳۵ ب.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۳)

سلام

فضای رایگان اپلود عکس_فایل_ویدیو اشتراک گذاری حرفه ای

 

 


https://98share.com/

بلاگ‌اسکای حالت موبایل داره، ولی مثل بیان فک نکنم دنبال کردن داشته باشه

پاسخ:
مرسی، پس یه چک کنم ببینم چطوره

هرجا رفتی مارو بیخبر نزار

پاسخ:
ای جاااان، فدای تو عزیزم، شرمنده که واقعا کم هستم
انقد دوس دارم مثل قدیما بیام و یکریز و بی دغدغه اینجا بنویسم  فک بزنم
نمیدونم چرا هر بار تصمیم هم میگیرم موانعی پیش میاد و نمیزاره
گشتم، جایی بهتر از بلاگ نیست