پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

نگاهی به قبل

شنبه, ۲۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۱۹ ب.ظ

زمانی که ازدواج کردم و وبلاگهای دیگه ام رو حذف کردم و اینجا شروع به نوشتن کردم

پر بودم از احساسهای مختلف

سردرگمی، شور، هیجان، عشق، تنفر، تنهایی، حسرت و.....

تنها جایی که پناهم بود اینجا بود، وارد دوره جدید از زندگیم شده بودم که خیلی به خواست خودم نبود

هرچند الان وقتی نوشته‌‌ها حرص و جوشها و دغدغه های اونزمان رو میخونم خنده ام میگیره،

بالاخره از سر بیکاری و تنهایی بود، چون سرگذشت زندگی بعد از مجردیم بود برای همین براش اسم #پس_از_دوشیزگی رو گذاشتم که قشنگ حال اون دورانم رو به تصویر بکشم

حتی میخواستم تمام اون سرگذشت و سختی ها رو به عنوان یه کتاب با اسم پس از دوشیزگی بنویسم و چاپ کنم

بگذریم

کلی زمان گذشته

کلی سختی های جور وا جور دیگه پشت سر گذاشتم

و به موفقیت های جدید رسیدم

من الان مربی ام، باشگاه دارم و کلی کارای ریز و جزیی دیگه که انجام میدم و کلی ادمای جدید وارد زندگیم شدن

دلم میخواد بنویسم

از طرفی هرچند نوشته های قبلی رو که میخونم به نظرم خنده دارن ولی در عین حال تمامشون حس و حال بچگی اون موقه هاست و لذت بخشه و دلم نمیاد حذفشون کنم

از طرف دیگه هم سخته بخوام یه جای جدید شروع کنم

باید بگردم دنبال تعویض اسم و...

دوس دارم اگه دوستایی هستن که اینجا رو میخونن بهم پیشنهادهایی بدن که ببینم چی میتونم انتخاب کنم😇😉

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • شنبه, ۲۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۱۹ ب.ظ
  • ناهید بانو