پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

پس از دوشیزگی

خط خطی های ماندگار

هدف گذاری

جمعه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۱:۰۴ ق.ظ

1 من به هدفی که دارم میرسم و خدا حامی و پشتیبان من برای رسیدن به هدفمه، دنبال مکان مناسبم، انشالله فردا همون روزیه که قراره مکان پیدا بشه (98/2/5)

2 امروز نشد اما فردا به لطف خدا حتما همون روزی که میخوام خواهد بود (98/2/6)

3 اون روزی که من منتظرش هستم که از ته دل خدا رو به خاطرش شکر کنم حتما تو وقت مناسب خودش سر میرسه، امروز به هر دلیل و حکمتی که خدا مقدر کرده نبود ولی فردا به لطف خودش حتما خواهد بود، منتظر لطف هستم (98/2/7)

4 تو خودت با پای خودت میرسی مطمئنم (98/2/8)

5 اون زیرزمین بزرگی که من مد نظرم هست برای باشگاه جای خوبیه، اگه مال من باشه حتما تو همین روزا خالی میشه، اینو مطمئنم (98/2/9)

6 خداوند تمام احتیاجات مرا برطرف میکند و من بی نیاز میشوم. (ذهن زیبا)، اینو مطمئنم چون همیشه پشت و پناهم بودی و من میدونم که تو همون روزی که خودت صلاح بدونی منو به آرزوم میرسونی (98/2/10)

7 من تسلیم نمیشم و همچنان امیدوارم که دیر یا زود به هدفم خواهم رسید (98/2/11)

8 خدایا من همچنان منتظر و امیدوارم، بیاور آن روز رستاخیز مربوط به من رو (98/2/12)

9 خدا پیشاپیش من قدم بر می دارد و راهم را هموار و آسان می کند تا کامیاب شوم (98/2/13)

10 یکی از روزهایی که فراموش کردم هدفم رو بنویسم اما بیشتر از روزهای دیگه بهش فچر کردم و حس میکنم یک قدم بهش نزدیک شدم (98/2/14)

11 انگار حلول درهای رحمت خداوند به سمت براورده کردن آرزوی من مصادف هست با حلول ماه مبارک رمضان، من بی صبرانه منتظر رحمتت هستم و میدونم منو برای رسیدن به خواستم یاری میکنی، تو را شکر (98/2/15)

12 انسان  فقط می تواند آن باشد که خود را چنان ببیند، و تنها میتواند به جایی برسد که خود را آنجا ببیند، من خودم رو توی باشگاه خودم میبینم و تصور میکنم، میرسه اون روز، شاید دیر، ولی حتما (98/2/16)

13 من میدونم چیزی که متعلق به منه، منو پیدا میکنه، یعنی درواقع چیزی که خواست خدا و مصلحت اونه برای من دیر یا زود اتفاق می افته، از خدا میخوام که اگه این آرزو نتعلق به منه برای من زودتر براورده شه و اگه به من متعلق نیست خدا خودش نشونه ای بفرسته که باخبر بشم، میدونم که به آرزوهام در پناه خودت خواهم رسید (98/2/17)

14 باشگاهی که مال من هست فضای تمیز و بزرگی داره و بیشتر وسایل تی ار ایکس و هوازی و ایروبیک و امادگی جسمانی توش قرار داره و یه جاهایی از باشگاه چند تا گلدون خوشگل هست که همیشه ازشون مراقبت میکنم و یه ویترین هست که لباسای ورزشی که توی کانالم هست رو توش قرار میدم برای فروش و همه اونجا بهشون خوش میگذره (98/2/18)

15 مغناطیسی هستم قدرتمند، در مقابل هر آنچه که حق الهی من است... شاید یه حالت توهم زا به نظر برسه اما من به قدرت درونم و خدایی که همراه منه ایمان و اعتقاد دارم و مطمئنم به هر چی که میخوام میرسم و همه موانع سر راهم به لطف خدا برداشته و میشه و راه برای من هموار میشه و من به قدرت و ثروت میرسم، به اون اهدافی که دارم خواهم رسید (98/2/19)

16 توی یکی از همین روزها اتفاق می افتی، مطمئن و منتظرم (98/2/20)

17 همیشه در برابر کسایی که برای خودشون هدف دارن و تلاش میکنن یسری سختیا و شکست ها هست، یسری دشمنا، کسایی که میخوان خرابت کنن، ولی من با همه اینا میجنگم چون خدا رو دارم و اون منو به سمت هدفهام میبره (98/2/21)

18 من به رویاهام قول رسیدن دادم (98/2/22)

19 من هنوز در رسیدن به خواسته ام کوتاه نیومدم، این مشکلات حتما تموم میشه، اون جا و روزی که متعلق به منه بالاخره در ساعت و وقت خودش میاد (98/2/23)

20 درسته امروز اون روزی که مال بود نبود اما بازم یکی از بهترین روزهام بود و خدا رو شکر به خاطر این روز (98/2/24)

21 توی راهی که میخوام برم، دشمنای زیادی پیدا شده اما دوستای زیادتری هم وجود داره که تشویقم میکنن، خدایا، راه رو برام آشکار کن! تا بتونم برکات نعمت هایی که بهم دادی رو ببینم و اراده تو توی کارهای من به وقوع بپیونده. (98/2/25)

22 همچنان قوی در برابر مشکلات منتظرم اون چیزی که حق من هست و برام مقدر کردی پیش روم بزاری، امیدوارم فردا (98/2/26)

23 دیروز هر کاری کردم نتونستم وارد وبلاگم شم که ثبت کنم، امروزم سرم شلوغ بود تا الان، اما بهترین چیزی که میتونم بگم اینه که خدایا شکرت میکنم به خاطر چیزی که میدونم برام در نظر گرفتی و تو روزخودش به من نشون میدی، منو زودتر بهش برسون که یه مقدار عجولم (98/2/28)

24 دارم به هدف نزدیک میشم، البته نه به تنهایی به کمک خدای بزرگ (98/2/30)

25 هدف از رگ گردن به ما نزدیک تر شده است، خدایا این روزا پشت سر هم حرف و حدیثای بیخود پیش میاد، خودت همراهم باش (98/2/31)

26 میدونم چند روزه دیگه ننوشتم هدفم رو، چونکه مسیرش رو پیدا کردم، جایی که قرار بود شروع به فعالیت کنم تا حدودی پیدا شده و قراره بعد رمضان شروع به کار کنیم، خوشحالم و امیدوارم موفق بشم (98/3/3)

27 اکنون راه من برای تحقق مشیت الهی گشوده شده است و حق الهی من در بخشش او، و به طرزی شگفت انگیز و معجزه آسا به من می رسد. (98/3/4)

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • جمعه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۱:۰۴ ق.ظ
  • ناهید بانو

نظرات  (۱)

خیلی هم عالیه :)
پاسخ:
ممنون ; )